آیت الله ناصری با ذکر خاطراتی از رهبر کبیر انقلاب اذعان داشت انقلاب اسلامی ایران نیز در راستای انقلاب پیامبران و در مسیر انقلاب امام زمان بود. چون در زمان طاغوت هدف اصلی مردم گم شده بود و امام راحل با مشخص نمودن هدف ، مسیر اصلی را برای مردم هموارتر ساخت.

ایشان ضمن تاکید بر ارزشمند بودن این انقلاب اشاره داشت:مسئولین کشور باید به نحوی عمل کنند که خدای ناکرده عملکرد آنها باعث بدبینی ملت و مردم به نظام نگردد.

در ادامه مهندس غلامعلی سفید ضمن عرض تبریک به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس موسسه حضرت جوادالائمه و همچنین دهه مبارک فجر با اشاره مبارزات ارزشمند آیت الله ناصری در راه پیروزی انقلاب اسلامی همچنین خدمات ارزنده ایشان بعد از انقلاب متذکر شد این موسسه یکی از برکات این انقلاب و مولود حمایت های نظام و نتیجه دلبستگی بین نظام و مردم است و امید است بیش از پیش مورد حمایت نظام قرار گیرد.

مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره موسسه حضرت جوادالائمه(ع) اظهار داشت زمین مرکز علمی کاربردی جوادالائمه(ع) متعلق به موسسه جواد الائمه بوده و با کمک دفتر مرکزی موسسه ، آموزش عالی غیرانتفاعی امام جواد (ع)و آموزش عالی علمی کاربردی حضرت جوادالائمه و با هزینه یک میلیارد و پانصد میلیون تومان ساخته شده است.

دکتر صدرا ابرقویی از دیگر سخنرانان این مراسم ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت محمد(ص) از اقدامات ارزشمند مهندس سفید در موسسه جوادالائمه(ع) و همچنین زمان استانداری ایشان تشکر و قدردانی نمود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان ضمن اشاره به این موضوع که در انتقال مباحث علمی رنگ و بوی دین را نیز ارائه داد افزود در مباحث توسعه ای بحث اقتصاد ، پویایی و چابکی اقتصادی در جامعه به سه عامل بستگی دارد: 1- نیروی انسانی 2- منابع طبیعی 3- علم و دانش و فناوری در کشور ما عامل اثر گذاری نیروی انسانی درصد پایینی در رشد توسعه اقتصادی می گذارد که باید این موضوع را ریشه یابی کنیم. متولیان آموزش وظایفشان را به طور مطلوب انجام نمی دهند و اکثراً به دنبال مباحث تئوری هستند و کمتر به مباحث علمی و کاربردی می پردازند. در این راستا اساسنامه ای تصویب شده مباحث آموزش مهارتی در ابان ماه 90 تصویب شده که مجری این طرح دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

در پایان این مراسم که به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس موسسه جوادالائمه(ع) و افتتاح ساختمان مرکز علمی کاربردی برگزار شده بود از زحمات مهندس مسعود برادران ناظر فنی و رضا حاجی مهدئی معمار این ساختمان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

لازم به ذکر است کلیپی که به منظور معرفی آموزش عالی علمی کاربردی جوادالائمه(ع) تهیه شده بود پخش گردید .همچنین گروه تواشیح ثقلین در مدح حضرت محمد(ص) و به مناسبت ولادت ایشان برنامه خود را اجرا نمودند
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا